Čokoládové palačinky s vanilkovou zmrzlinou a malinovou omáčkou


Než jsem napsala ten název tak jsem málem usnula, ale stručněji to napsat nejde. Je to velká delikatesa, ale po tom co jsem zjistila jak pracná je domácí zmrzlina jsem se rozhodla koupit si zmrzlinovač, protože bez zmrzliny nemůžu žít a nebaví mě pořád jíst jen nanuk Jahody/Maliny/Borůvky v čokoládě (i když je moc dobrý). Navíc ve zmrzlině byly krystalky, jelikož jsem sice párkrát promíchala ale pak jsem šla spát :D. První palačinka letěla do koše, je potřeba dávat na ně velký pozor, smaží se extra rychle!

Zmrzlina:
jedno malé balení vanilkového mléka Alpro
plechovka kokosového mléka
vanilkový lusk
2 lžíce třtinového cukru

1. Lusk rozřízneme podélně a semínka vymáčkneme nožem a přidáme spolu s luskem do mléka. Pár minut povaříme kokosové mléko s cukrem a mlékem. 
2. Vychladlou směs vložíme do misky vhodné do mrazáku a dáme mrazit. Každou hodinu promícháváme aby nevznikly krystalky. Měla by se mrazit minimálně 6 hodin.


Palačinky:
hrnek rostlinného mléka
hrnek hladké mouky
1 kypřící prášek
2 lžíce kakaa
špetka soli

1. Nejdříve smícháme sypké přísady a poté přilijeme mléko.
2. Necháme odpočinout asi 10 minut a na oleji smažíme palačinky. 

Omáčka:
miska mražených malin
3 lžičky vanilkového cukru
máslo
lžička škrobu

1. Maliny osmažíme na másle a zasypeme cukrem. 
2. Jakmile se rozvaří tak je zalijeme škrobem rozmíchaných v troše vody a ještě chviličku povaříme.

4 komentáře:

  1. Vypadají parádně, brzo je udělám, ale bacha na "máslo" v receptu, máslo není veganský.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za informaci, ale to je mi samozřejmě známo :) Mám na mysli rostlinné máslo...

      Vymazat
  2. Jak se takové palačinky dělají ? To je úžasné. Přemýšlím nad tím, jak byste takové mohla udělat. Já mám takový pocit, že je to dělané v palačinkovači nebo se snad mýlím? Asi mi ty palačinkovače už lezou do hlavy, protože jsem si nedávno četla jeden test o nich a chci ten stroj tak moc, že už to vidím snad všude :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Taková palačinka musí být fakt v topu. A hned mám inspiraci na sobotní snídani, kterou si dáváme s manželem vždycky spolu na zahradě. :) E-shop se zrnkovou kávou nám navíc dovezl objednávku výběrové kávy, takže to bude snídaně fakt se vším všudy. Možná se dokonce hecnu a udělám i čerstvý pomerančový fresh. :-) Jen se mi fakt nechce vždycky mýt ten přístroj.

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za jakýkoliv komentář! :)